موفقیت 21 بانوی کویتی در کسب اجازه‌نامه قرآنی  
کد خبر: 3859840
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

موفقیت 21 بانوی کویتی در کسب اجازه‌نامه قرآنی  

گروه بین‌الملل ــ بیست و یک بانوی کویتی موفق به دریافت اجازه‌نامه آموزش حفظ و تلاوت قرآن کریم شدند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از « menafn.com»، «کفا العنزی»، ناظر جلسات بانوان انجمن قرآنی «المنابر» کویت در این باره گفت: طرح «از زمان پیشی بگیر و قرآن را حفظ کن» یکی از بزرگترین جلسات قرآنی ویژه بانوان در کویت است که در آن بانوان مربی قرآن برای آموزش حفظ، قرائت و مرور محفوظات قرآنی به دختران کویتی در سنین مختلف داوطلب شدند.
 
العنزی ادامه داد: در این طرح قرآنی 48 بانوی حافظ قرآن نام‌نویسی کردند که در نهایت 21 نفر از شرکت‌کنندگان توانستند اجازه‌نامه آموزش حفظ و قرائت قرآن را کسب کنند.
 
وی افزود: فعالیت‌های این طرح قرآنی از شنبه، 18 آبان‌ماه، همراه با آموزش 10 جزء اول قرآن آغاز شد. در جلسه دوم که شنبه، 25 آبان‌ماه برگزار شد، 10 جزء دوم قرآن آموزش داده شد و در شنبه دوم آذرماه نیز به آموزش 10 جزء پایانی قرآن کریم به بانوان کویتی پرداخته شد.
 
بنا به گفته العنزی، مراسم تجلیل از بانوانی که این دوره را به پایان رسانده‌اند، در آخرین روز دوره برگزار شد و «عایشه الصفی»، از اساتید قرآن کویت، در سخنانی با تبریک به بانوان شرکت‌کننده در این دوره، از بانوان حافظ قرآن خواست تا در دوره‌های آینده این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha